going to His concert.maybe?

Thursday, January 27, 2011
assalamualaikum.

maher live in shah alam.








aku teringin amat mahu kesana.25hb last paper final aku.memang mantap ah kalau malam tu lepak ngan maher.hehehe

tapi biasa la tiket dia mesti mahal tak mapos kan.

at first ,aku okay je.tambah2 rumate aku pun semangat mampos.

aku dah siap soh cousin aku beli dah.

tapi semalam lifah cakap macam membazir je.

bukan nye sikit tuu

alifah!!!

aku tergugat weh haha.

nak gi tak..adoi!

thinking thinking thinking



4 kuman:):

Ally Fana at: January 28, 2011 at 1:10 AM said...

haishhh..mg tuju kat ak lop..ore laen..ak on je..tp ak tkot ado keje mase2..ak kn bizi sokmo..

Ally Fana at: January 28, 2011 at 1:15 AM said...

bkpo tuju ko ak sore jah...ore laen..??
ak tkot ado keje
memei ak nk g..tp tkot burn...ak nk jual sapo..

Al Basirah at: January 28, 2011 at 11:44 AM said...

adakah anda marah?heee

doh mg sore jh oyak gitu.org lain aku xajop pom

yes2 mg bz sokmo aku pehehee

missJay at: January 29, 2011 at 3:47 PM said...

anissss!!!ak nk gi!mg tau ko nk bli tket mn??

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...