perlu ke UNGS

Tuesday, November 2, 2010


oke, lets start this entry by reciting alfatihah

--------------------------------------------------------------------

amin...

nak luah perasaan nih!aku bengang betul dgn sistem U aku ni
bongek lah

kenapa subjek main camp bawak ke asasi?dan kenapa certain course je yg kena amek subjek ni?
oke maybe diorang ada sebab tertentu tapi tak yah lah memeningkan kepala lutut budak

dulu cakap aku kene amek UNGS sem ni.oke!alhamdulillah la
sebab tak yah amek short sem..nape tak nak short seM?

sebab tak dapat elaun,bosan,not in mood nak tuntut ilmu,ilmu tak masuk,cuti final yang patutnya 4 5 bulan dah jadi 2 bulan,takde kawan rapat,rumate kene cari yg baru,kene pindah bilik untuk satu sem je sebab next year going to Kuantan lagi,peluang nak cari duit dah melepas,tak sempat nak amek license lori dah,dan bla bla bla

aku tak nak amek short sem!!!

bongek benci sangat

suka permainkan budak,engat budak ni takde perasaan ke,main ikut hati pedal dia je nak ubah tu ubah ni

tak tetap pendirian langsung

pergh!time aku tahu subjek UNGS takleh amek sem ni,oh God!
nak bagi penyepak je kat U ni!

boloks ah!

huh,balik kelas terus tidur..sambil mencari hikmah semua ni
heheh

itulah nak cakapnye manusia ni hanya mampu merancang,tapi penentuan datang dari Allah melalui perantaraan makhlukNya jgk

aku kene terima lah takdir Dia..macam jgk kalau aku nak sangat kat SomeOne ni tapi dia taknak kat aku dan pilih orang lain aku jgk kene redha sebab dia bukan takdir aku..kalau aku same ngn dia mebi tak kekal lame,asyeek berantakan ke ,jadi aku kene hargailah yang ada ngan aku sekarang..

mebi kalau takde short sem aku keje,kot2 keje tu makin melalaikan aku ke kan,amek lesen kot2 accident ke kan,tak pasal2 patah hidung jadi ropo,makin tak cantik

macam tu la aku menyedapkan hati aku hhehe

Alhamdulillah 'ala kulli hal,wa kulli nikmah
terimakasih Allah,atas segala keadaan dan segala kurniaanMu

0 kuman:):

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...