i'm still blur:( bebebe

Thursday, November 25, 2010


salam all

hehe..it quiet long time i didnt drop anything here..yes!very2 blur and ideas are dead..
i have some story but to telling,blur abut HOW

bongeks

so here, i am very lonely with knowledge,specifically ilmu agama

aku lagi cantik apa ahah

no talaqi,no talk, no kuliyah agama,no usrah oh shit oh my god
tgk,cakap pum main hentam keromo dah huhuhu

lately,aku byk keje kat c.c,so its look like tade mase sgt nak pegi talaqi+talk..for money,aku korbankan majlis ilmu?wawawa so duniawi lah

aku betol2 tade benda nak cakap,hahah

sedikit pesanan kpd kawan2,selagi ada masa,sibukkan lah diri dgn perkara bermanfaat
majlis ilmu,agama terutamanya it maybe look leceh tapi cayelah!kamu akan rasa kosong sgt bila tade ilmu tu

like me right now...

bila dah ada kepentingan commiment lain,benda2 yg penting mcm ni nampak macam kecik..sebab tu lah dok atas sejadah pun sekejap..telinga berkarat dgn lagu2 mengom...mata asyik panas dsb

kalau kite takde agama,semua benda kita buat..tak kire baik ke buruk..

agama sbg pendinding,sbg penunjuk arah..sbg kompas hidup

kalau kau tade agama(bukan maksudnye aties),maka nafsu kau lah kompas hidup kau
huh,aku pernah!and sekarang pun kadang2 masih lagi huhuhu

sebab tu kene pergi majlis ilmu!tade la setan menapak lam hati kau huhuhu

baru2 ni,aku rasa malas gila nak study+nak tgk movie je..bile tgk movie kau paham2 la bukan sejam 2,lagi2 tgk kop Utube,lps satu satu huh!shit

to me...

inside+outside

we need something to support us..bagi aku,agama adalah supporter yg amat penting..yep!orang puun penting gak,kawan2 mak ayah,pakwe, sedara memang petim gak lam hidup ni tapi,they all akan pergi tinggalkan kita tapi AGAMA tidak.

sebab tu lah,aku nak sacrify malam ni,nak gi talk..lau ada hahah
esok,aku nak gi belaja fardu ain
basic things tapi ilmu tak rugi lau belaja kan

hmm,let me stop here take care all..

jaga hati elok2:)

2 kuman:):

Izzati Nur at: November 25, 2010 at 11:58 AM said...

lalu cubalah baca2 ap yg ad kt blog2 smbil tggu c.c etc

loni kea zmn techno.
smoga kmu tenang2 slalu :)

Al Basirah at: November 27, 2010 at 9:44 PM said...

tenz:)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...