PKR>>>ILUMINATI?

Sunday, August 15, 2010




assalamualaikum

berikutan post aku yang sebelum ni,pasal BN and PAS...

aku dah dapat jawapan ytentang segala kekeliruan yang aku alami sejak miss bercerita dalam kelas hari tu..astagfirullah...

yahudi..sekali lagi menatang ini menjadi dalang segala konspirasi kat Malaysia..betoll la,Yahudi takkan terlepas pandang kat Malaysia..dan dah berabad lamenye,dia merancang dan tak selesa dengan Islam kat negara kita..akhirnya sekarang mereka dah berjaya apabila pakatan rakyat tertubuh dan PAS di dalamnya..



untuk segala huraian yang menyedihkan pasal benda ni,please link disini

baca dan tolong foward kat kawan2 terutama yang pro PKR, yang berjawatan besar dalam PAS...
semoga kita semua terselamat dari fitnah dunia...

kita bukan sekadar tahu tapi bertindak..macam mana?hmm

waallahua'lam

2 kuman:):

farouq at: November 30, 2010 at 3:06 PM said...

eh awak nie biaq betol...
xkn la sume bnde illuminati smpai PAS pon illuminati ?
haishh...saya pro PAS...
jom kite berdiskusi siapa yg mnjd boneka yahudi...
PAS atau BN ?
xkn skdr stand logo mcm tu awak dah ckp PKR nie illuminati...

Al Basirah at: November 30, 2010 at 4:46 PM said...

salam farouq..
saya post bende ni dah lame..saya pun orang PAS..still

dulu,saya ada baca blog brofat,yg ada kt link tuu,tapi blog tu dah tutup..tataw gak nape..since that,saya buat research cket tapi xde la convinced sgt,it look like true anuar ibrahim org mereka yg nak rosakkan pemerintahan PAS

pasal Pas,sy baca buku Tok Guru,beliau cakap kite(org2 pas) kene sabar,PAS collabrte ngn PKR bukan selame2nye..Tok Guru ada plan dia sdiri.

sy mtk maaf lau entry sy yg ni xproper sgt..

tenz for concern:)

lau boleh,tinggalkan link,nt sng nk berdiskusi:)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...