Day 4: Sleepy Day

Thursday, June 21, 2012
Hari ni kalut sangat bila aku bangun pukul 6. Oh my, dulu kalau bangun pukul 6 dah kira okay. boleh makan breakfast lagi tapi sekarang bukan. agak payah aku nak biasakan diri bangun pukul 5 setiap hari. kalau bangun solat pun aku akan tidur balik. Huhu.

Dengan termometer pecah, uniform x lengkap, letih (sebab puasa), hari aku macam tak de semangat sangat. Tapi alhamdulillah selepas passing report, bertegur sapa dengan patients semangat mula diraih. alhamdulillah.

dan tak banyak rutin aku buat hari ni. Lecturer aku datang dalam pukul 10 tadi dan kami discuss sampai pukul 12. Lepas tu aku rehat. Lepas tu ambil vital signs dan siapkan report. BALIK :D

ada seorang makcik ni, BP systolic dan distolic nye sangat slow. dia kurus, aku risau nak buat banyak kali sebab takot dia sakit. terpaksa la membuka gelendang telinga ni.

Ha, pasal makcik yang aku mandikan dulu, hari ni kawan aku yang mandikan. dan alangkah terkejutnya aku sebab mereka jumpa cacing yang panjang dekat wheelchair makcik tu. dia tak BO (bowel open @ berak) pun. cacing tu akan di siasat huhu.

Takde apa sangat hari ni. Doakan aku.
Assalamualaikum.

0 kuman:):

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...