Perancangan Tamat Belajar

Wednesday, May 25, 2011
Assalamualaikum :)

Alhamdulillah hari ni aku dah habis exam. Dan hari ini juga bermaksud aku sudah graduate! Tapi asasi je. Haha. 2 tahun aku disini. Dan hari ini aku bebas dari petaling jaya!

Aku akan masuk balik U di Kuantan (Mak! Tak sabarnyaa!) pada bulan 9. Means, aku ada 3 bulan waktu free. Hoho. Lame der.

Agak-agak nak buat apa ye?

Hah, ni antara benda-benda yang aku list dalam otak aku. Korang ada? Mestilah kan!

 1- Rehat dirumah: bangun pukul 10- tolong mak- borak dengan abah- layan astro- layan korea.

2- Pergi masjid tiap hari.(Harap-harap menjadilah)


 
3- Apply kerja. Kumpul duit nak ganti handphone yang kena rompak dengan Cina **ngong! sobs

4- Berharap kat tempat kerja ada leki hensem dan macho untuk dijadikan scandal. (sengal)

5- Berharap kat tempat kerja takde laki gila yang mengada dan takde harga diri.

6- Habiskan baca buku-buku yang aku beli berdekad lalu.

7- Lepak dengan kengkawan.

8- Shopping.

9- Ada orang masuk minang tak? Haha

Dan sebelum tu, aku ada test JPJ 2 jun! Oh doakan aku ye:)

Entah papela aku membebel ni. Huhu.


 
By the way, Happy holiday kawan2 sama U dan yang tak. Pada yang bekerja diharap tidak mencemburui kami ye haha!

:: Manfaatkan masa dengan sebaiknya.
:: Seelok-eloknya luangkan masa cuti untuk menuntut ilmu agama.
:: Jangan jadi semak dirumah.
:: Jangan lupa solat malam dan puasa sunat.

Pesanans ini adalah untuk aku dan awak-awak semua!

Bye!



0 kuman:):

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...