Nafsu Muka Buku (Cinta Muka Buku i-version)

Monday, December 26, 2011
Lirik by: Oh Islam!


Kita berkenalan hanya dalam laman muka buku
Kau hantar petanda suruh aku terima kamu


Fitnah dunia atasku


Dan pabila kau kata kau mahu jumpa aku
Ku gelisah rasa bersalah hati tak menetu


Oh Tuhan bantu aku


Bagaimana harus bersua
Ku rasa lebih baik kita lupakan saja


Kau dan aku
masih muda remaja
Tak perlu memikirkan cinta sahaja

Banyak persoalan yang berada di minda
Banyak tanda tanya dan juga kata kerja
Nafsu kata apa kata salah kau terima dia
Iman kata lebih baik kau tinggal saja


Banyak dosa banyak juga kemungkarannya
Hati dan rasa tak dibiar saja
Daripada terjebak dalam perangkapnya
Harus elakkan semuanya dari mula

Pabila kau cuba bermanis kata padaku
Ku rasa sesuatu rasa yang tak diperlu


Ini cinta penuh nafsu


Dan pabila kau katakan kau suka aku
Ku terdiam terkedu
Tapi kata imanku
Itu hanya cinta nafsu


Cinta dimuka buku


Bagaimana harus bersua
Ku rasa lebih baik kita lupakan saja
Ini semua mainan nafsu hanya
Yang sentiasa dibisikkan pihak ketiga



Banyak persoalan yang berada di minda
Banyak tanda tanya dan juga kata kerja
Nafsu kata apa kata salah kau terima dia
Iman kata lebih baik kau tinggal saja


Banyak dosa banyak juga kemungkarannya

Hati dan rasa tak dibiar saja
Daripada terjebak dalam perangkapnya
Harus elakkan semuanya dari mula



Pabila kau katakan kau suka aku
Ku terdiam terkedu
Tapi kata imanku
Jika kau cintakan aku


Jumpalah waliku ^^



0 kuman:):

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...