aku pekerja???

Wednesday, July 14, 2010
tadi time buat assigment yang tak sudah2,aku dapat call from unknown nom,thought dat is my admire ke mende,but it is budak yang akan jadi boss aku..

aku baru je apply keje part time as a budak c.c
saje..nak isi masa..contact hour cket je kot

lagipun aku berhajat nak beli naite..xlawa tapi i'm crushing with that..yelah tak semestinya benda cantik je kita nak kan

but i'm wondering now,kalau ma bapak aku tahu naye..keje n beli my sweet naite..

hmm..hmmm

mmm

euish...

wua!tatau nak bobel ape..

ha,nanti aku jaga c.c tuu aku nak lepak ngn khairul..theotherkhairul..blog gila yang aku suke
aku curious nak tahu sape mamat gila nih..tp blog dia tade unsur islamic sangat laa
but dari sini aku ase nak jadi diri sendiri...not others..but he still bad man

hmm

well,minggu nih,aku rasa kurang tarbiah lah
asyik bukak blog yang wordly,tak pergi taalim dsb
it worst

sebab tu kena ada time2 susah bcoz at this time aku rasa dekat sangat ngn Allah..
astagfirullah..

hm

btw,tadi aku pergi pasar malam n jumpe junior couple
bukan perkara pelik sebab memang berliuk budak2 couple

bullu mata aku tengok..tergedik2
kalau kau nak gedik2 macam tu tak yah lah buat kat pasa malam
kau ingat orang excited macam kau ke??

dah la panas,berpeluh renjat daa,tgk kau gila punya sengal maken laju peluh aku ni

ni masalah,people encourage couple
kawan2,family,pakat dok sokong

apa ni??
haram tetap haram
jangan sebab nafsu yang takkan habis dilayan tu,kita tercampak kat neraka
nauzubillah...

tak dinafikan,aku pun pernah terpikir nak couple
yelah mcm syok je

ada orang care pasal kita
ada orang nak bagi hadiah
bergayut tiap2 malam

but pikir sekali lagi,is it nice???

geli aku
geli geli geli

terbayang aku muka jantan yang tah pape
uek2

lets my love just for my dear husband
i'allah...

no word dah nak cakap...tape,lagipun ni blog aku punya
nak bebel ke mencarut ke ni blog aku yang punya
aku je pun baca..ceh ceh

bohsan lah!!!

0 kuman:):

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...